بینه‌ر

هانا کامکار به صحنه تئاتر می‌آید

به گزارش بینەر، نمایش «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی کیومرث مرادی و با بازی هانا کامکار با تغییرات بسیاری در متن از ۵ مرداد تا ۵ شهریور ماه در تئاتر مستقل تهران در حال اجرا است.

موسیقی این نمایش توسط هانا کامکار طراحی شده و بصورت زنده با شش نوازنده اجرا خواهد شد.

«نامه های عاشقانه از خاورمیانه» داستان فراموش نشدنی سه زن است. زنانی که قصه زندگی شان قصه تنهایی ها، شجاعت ها، جسارت ها و پیدا کردن هاست. قصه زندگی زنانی که خواستن را در استمرار تلاش در راه عشق به دست آوردن. این نمایش کاندید بهترین موسیقی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و دریافت جایزه بهترین بازیگر سال در مراسم جشن بازیگر است.

شایان ذکر است نمایش «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» آذر و دی سال گذشته با بیش از ۵۰ اجرا در تماشاخانه پالیز روی صحنه رفت.

کیومرث مرادی (کارگردان)، هانا کامکار، آزاده صمدی و پانته‌آ پناهی( بازیگر)، محمد قدس (مجری طرح و مدیر تولید)، آیدین الفت (طراح صدا)، ندا نصر (طراح لباس)، لعیا خرامان (طراح گریم)، رکسانا بهرام، محمد رضانژاد، ماهان شهیدی‌زاده و کیهان پرچمی (گروه کارگردانی)، علی ژیان (مدیر تبلیغات)، منصوره بسمل (مشاور رسانه‌ای) و گروه جارچی (تبلیغات مجازی) از دیگر عوامل اجرایی این اثر هستند.

خروج از نسخه موبایل