بینه‌ر

راهیابی فیلم کوتاه «آخرین آغوش» به جشنواره «ساپورو» ژاپن

به گزارش بینەر، فیلم کوتاه «آخرین آغوش» ساخته سامان حسین‌پور از تولیدات حوزه هنری کردستان به سیزدهمین جشنواره جهانی فیلم کوتاه «ساپورو» ژاپن راه یافت و با فیلم‌هایی از کشورهای کانادا، چین، چک، دانمارک، استونی، فرانسه، روسیه، هلند، آلمان، ژاپن، یونان، هند، ایرلند، کره جنوبی، ایتالیا، لبنان، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، سوئیس و… به رقابت خواهد پرداخت.

«آخرین آغوش» داستان خانواده‌ای است که آنچنان سرگرم موبایل و فضای مجازی هستند که حتی متوجه مرگ یکی از اعضای خانواده شان نمی‌شوند.

ژونا سجادی، فریدون علی رمایی، رشید حسین پور، علی پناهی، محمد پناهی، نیما حسینی، پروین فلاحی و کژال صادقی به عنوان بازیگر در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

عوامل این فیلم کوتاه عبارت است از: سامان حسین پور (نویسنده، کارگردان و تدوینگر)، زانیار لطفی (تصویربردار)، محمد توریوریان (صدابردار)، آکو زندکریمی (دستیار کارگردان) و نوید زارع (دستیار تصویر).

جشنواره «ساپورو» علاوه بر نمایش فیلم‌ها، چندین ورک‌شاپ و سمینار هم برگزار می‌کند و در طول برگزاری بازار فیلم جشنواره نیز برگزار می‌شود. تمام فیلم‌هایی پذیرفته شده در جشنواره در بازار فیلم نیز عرضه خواهند شد. 

سیزدهمین جشنواره جهانی فیلم کوتاه «ساپورو» ژاپن ۱۱ تا ۱۴ اکتبر (۱۹ تا ۲۲ مهر) برگزار می‌شود. 

شایان ذکر است سامان حسین پور فیلمساز کردستان تاکنون ۶ فیلم کوتاه را نوشته و کارگردانی کرده است و بالغ بر ۳۰ جایزه ملی و بین المللی را در کارنامه‌اش دارد.

خروج از نسخه موبایل