بینه‌ر

دبیر اجرایی نخستین جشنواره استانی تئاتر ماه کردستان – وتار منصوب شد

به گزارش بینەر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، در حکمی امید اکبر را به عنوان دبیر اجرایی نخستین جشنواره استانی تئاتر ماه – وتار منصوب نمود.

متن حکم به این شرح است:

هنرمند گرامی جناب آقای امید اکبر
سلام علیکم؛
با عنایت به مراتب تعهد ، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی در بخش هنرهای نمایشی به موجب این حکم به عنوان دبیر اجرایی نخستین جشنواره استانی تئاتر ماه – وتار منصوب می گردید.
امید است در نشر و گسترش فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی و برگزاری شایسته و بایسته این جشنواره موفق و مؤید باشید و همه توان خود را در جهت تحقق اهداف و سیاست های اعلامی در فراخوان با استفاده از ظرفیت ها و همکاری و مساعی نیروهای خلاق و باانگیزه موجود در ستاد جشنواره و دیگر هنرمندان متعهد در چارچوب وظایف محوله با هماهنگی کامل بایدگر کمیته ها به کار گیرید.
دوام توفیقات شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

امید اکبر متولد ۱۳۵۶ از هنرمندان عرصه نمایش شهرستان بیجار می باشد که تاکنون عناوین مختلفی را از جشنواره های متعدد استانی ، منطقه ای و کشوری کسب نموده است. که می توان به شرکت در جشنواره اندیشه و کسب مقام اول کارگردانی و نمایش برگزیده فریاد نجواهای دختر ترسا، شرکت در جشنواره تاتر خیابانی مریوان و کسب مقام اول کارگردانی و کسب مقام طرح و ایده برتر، شرکت در جشنواره بین المللی تاتر مقاومت و کسب مقام دوم کارگردانی، شرکت درجشنواره های متعدد استانی و کسب عناوین کارگردانی و نمایش برتر، کسب عنوان دوم کارگردانی در جشنواره دانشجویی دانشجویی، شرکت در جشنواره اندیشه با نمایش کبوتر سفید و کسب مقام دوم کارگردانی اشاره نمود.

نخستین جشنواره استانی تئاتر ماه – وتار از ۸ لغایت ۱۰ اسفند ماه ۹۷ با حضور گروه های برتر استان در بیجار برگزار می شود.

خروج از نسخه موبایل