بینه‌ر

دکتر قطب الدین صادقی متن منتسب به خود را تکذیب کرد

به گزارش بینەر، در پی برخی اعتراضات نسبت به یکی از برنامه های کلاه قرمزی که شائبه ی توهین به زنان کرد را ایجاد کرده بود، مطلب اعتراض آمیزی در فضای مجازی دست به دست شد که در زیر آن نام دکتر قطب الدین صادقی به چشم می خورد.

براساس این گزارش، اگرچه پیشتر در صفحات شخصی نویسنده ی توانمند مهابادی، بهزاد سیفی این متن درج شده بود، اما ظاهرا بازنشر آن از سوی دکتر صادقی این شائبه را ایجاد کرد که نویسنده ی آن ایشان است. 

بر همین اساس فاتح بادپروا از هنرمندان تئاتر مریوان ضمن پیگیری ماجرا از دکتر صادقی، جوابیه ای دریافت نمود که عینا منتشر می شود. 

 

كاک فاتح باد پرواى گرامى

مطلب اعتراض آميزى كه به نام من در فضاى مجازى  نسبت به برنامه ى توهين آميز ايرج طهماسب (درباره ى لباس زنانه ى كردى) منتشر كرده اند، ظاهرا از آن شخصى به نام بهزاد سيفى است و من  به دلايلى تنها آنرا لايک و در جايى نقل  كردم. اما عده اى در جايى ديگر، بدون اجازه ى من، متن  لايک و نقل شده ى مرا تغييردادند، نام وامضاى مرا در زير آن افزودند و بعد  آنرا در سطحى وسيع پخش كردند.  به محض آگاهى يافتن البته اعتراض هم كردم، اما ديگر دير شده بود. 

ضمن حفظ موضع قاطعم در باره ى اينگونه  قرتى بازيهاى تلويزيونى غير مسئولانه، اين نوع سرسم رفتن هاى ضد فرهنگى، اين دسته سم پراكنى هاى دشمنانه  در مورد فرهنگ اصيل و هزاران ساله ى كردستان، و اين نوع تبليغات كاذب و ناشيانه ى ضد كرد (پايتخت سالارانه)، بايد به عرض شما و همه ى دوستان كُرد و غير كُرد برسانم، انشاء، لحن، سبک و امضاى آن مال بنده نيست ! 

با سپاس واحترام بسيار

قطب الدين صادقى

 

با توجه به پخش گسترده ی این متن در فضای مجازی، بینەر خود را موظف دانست تا از سویی جهت جلوگیری از هرگونه شائبه و از طرف دیگر جهت حفظ نام و جایگاه اصلی نویسنده متن اعتراضی، به بازتاب این تکذیبیه بپردازد.

لازم به توضیح است بهزاد سیفی یکی از نویسندگان مهابادی است که از چند سال پیش با داستان ها و نوشته هایی که در فضای نوستالژیک خاصی می گذرد، توانسته توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید.

خروج از نسخه موبایل