بینه‌ر

لغو ناگهانی جلسه معارفه

به گزارش بینەر حجت‌الاسلام رحیم جعفری که از سال ۹۳ تاکنون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بوده قرار بود روز دوشنبه به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی شود که این مراسم لغو شد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خبر لغو این مراسم آورده است: « آیین تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به تعویق افتاد» و دلیل این تعویق و یا زمان برگزاری آن را نامشخص عنوان کرد.

بر پایه ی این گزارش و به نقل از منابع مختلف علیرغم حضور مدیران کل جدید و اسبق در فرودگاه کرمانشاه جهت برگزاری این مراسم، اما با تماس تلفنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به یکباره خبر لغو مراسم مخابره گردید.

به نظر می رسد مخالفت مجمع نمایندگان مجلس استان اصلی ترین دلیل لغو این مراسم بوده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در گفتگو با کردپرس اظهار کرد: انتخاب مدیر جدید بدون هماهنگی با ما انجام شده و این موضوع با مجمع نمایندگان استان مطرح نشده بود. سید جاسم قاسمی گفت:چون انتخاب مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بدون هماهنگی با مجمع نمایندگان استان انجام شده بود ما با آن مخالف هستیم.

وی این اقدام را دهن کجی به مجمع نمایندگان عنوان کرد و افزود :چند مرتبه از سوی مجمع نمایندگان چند نفری برای این پست به وزارت معرفی شد اما وزارت فرهنگ به این مسئله توجه نکرد.

با این اوصاف در روزهای منتهی به پایان سال و همچنین در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، هنوز تکلیف این جایگاه مهم در کرمانشاه معلوم نیست.

 
 

 

خروج از نسخه موبایل