بینه‌ر

راه یافتگان به جشنواره عکس ژیلەمۆ معرفی شدند

به گزارش بینەر به نقل از ایرنا، دبیر اجرایی جشنواره عکس ژیله‌مۆ در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: ٢ مجموعه عکس و ٣٥ تک عکس از مجموع ١٠ مجموعه عکس و ٨٠٠ تک عکس ارسالی به دبیرخانه جشنواره عکس آسیب های اجتماعی کردستان به مرحله نمایشگاهی راه یافتند.

یاسین شریعتی افزود: در بخش تک عکس ٣٥ اثر از ٢٧ عکاس با موضوعات کودکان کار، تکدی گری، ترافیک، اعتیاد و حاشیه نشینی توسط دبیرخانه و با نظر هیات داوران موفق به حضور در مرحله نمایشگاهی شدند.

وی گفت: امیر احمدزاده، ساجد حق شناس و دیاکو رهبری هر کدام با ٢ اثر و افشین فتاحی، بهرام غلامی، بهزاد سهرابی، جمشید فرجوند فردا، رامیار قریشی، فرشید اردلان، سروش منصوری، شلیر نادری، صباح پرسته، رضا نیک و سامان زاهدی هر کدام با یک اثر در مرحله نمایشگاهی حضور دارند.

مدیرعامل موسسه افق اظهار کرد: همچنین مصطفی زارعی، کمال محمدی، کاوه ذکریایی نژاد، نایاب پاکسرشت، شکیب مجیدی یک اثر، شهاب ناصری یک اثر، عباس رحمانی یک اثر، فرهاد سنندجی و کیمیا کمانگر هر کدام با یک اثر و فرهاد مطاعی، کیوان فیروزه ای و محسن یعقوبی هر کدام با ٢ اثر و صحرا رشیدپور با سه اثر از دیگر افراد راه یافته به مرحله نمایشگاه هستند.

به گفته وی هیات داوران در بخش مجموعه نیز اثر کاوه ذکریایی نژاد و شهاب ناصری را شایسته حضور در مرحله نمایشگاهی اعلام کرد.

اولین جشنواره عکس آسیب های اجتماعی کردستان با محوریت کودکان کار، تکدی گری، اعتیاد، ترافیک و حاشیه نشینی به همت موسسه فرهنگی رسانه ای افق برگزار شد و جلال شمس آذران، صادق سوری و ئاریز قادری داوری این جشنواره را عهده دار بودند.

خروج از نسخه موبایل