بینه‌ر

حسین صفامنش در تالار وحدت کردی می‌خواند

به گزارش خبرگزاری بینه‌ر به نقل از مهر، گروه «آرشاویر» به خوانندگی حسین صفامنش و سرپرستی فرشاد رستمی ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ کنسرت خود را در تالار وحدت برگزار می کند.

احسان میرضیایی مدیر اجرایی این کنسرت گفت: صفامنش در این کنسرت هم آثار فولکلور و هم آثاری از ساخته های فرشاد رستمی را می خواند. از میان آثار فولکلور قطعه های «بوی دیم» ساخته مظهر خالقی و «بارانه» ساخته زنده یاد محمد ماملی و همچنین قطعه های «پیشواز»، «خویشگه خاصه گم»، «خاو»، «سال»، «ای خدا» و «ماسی له دریا» اجرا می شود.

او ادامه داد: همچنین قطعه های «له بره کاوان»، «دانه و دانه» و «خاک پر لداخت»، «بالا نزمگم» (ملودی از حسین صفامنش)، «بان زلفی زرین» (ملودی از حسین صفامنش)، «دلم زندانی» و «ایواره» با آهنگسازی و تنظیم فرشاد رستمی اجرا می‌شود.

علیرضا صنعتی نوازنده عود، اسو نادری نوازنده دف، دایره، بندیر و پرکاشن، شقایق بختیاری نوازنده تار، مرتضی فتحی نوازنده کمانچه، علیرضا مصدقی نوازنده تنبک، کوزه، کاخن و پرکاشن، مژگان حسینی نوازنده قانون، حامد پیرا نوازنده نرمه نای و سُرنا، فرشاد رستمی سرپرست گروه و نوازنده قیچک آلتو اعضای گروه «آرشاویر» را تشکیل می دهند.

کنسرت گروه «آرشاویر» به خوانندگی حسین صفامنش و سرپرستی فرشاد رسمتی ۲۲ مرداد از ساعت ۲۱ در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

خروج از نسخه موبایل