بینه‌ر

سینمای بیجار بزودی افتتاح می شود

به گزارش بینه‌ر و به نقل از خبرآنلاین ؛ حسین زنجانی گفت: حوزه هنری شهرستان بیجار جز ۴حوزه هنری درسطح شهرستانهای کشور است.
زنجانی گفت: باید تمام تلاشمان را در راستای جذب منابع دسته اول بکار بگیریم و از تمامی استعداد و ظرفیتها استفاده کنیم تا به نتیجه مطلوب که همان تربیت افراد انقلابی است دست یابیم.

مدیر حوزه هنری شهرستان بیجار به وجود کتابخانه غنی حوزه هنری اشاره کرد و افزود: مجموعه کتابخانه حوزه هنری جز چهارمین کتابخانه غنی می باشد که در محل حوزه هنری شروع بکار داشته است و ما سعی بر تامین و تجهیز هرچه بیشتر و بهتر کتابخانه داریم.
وی از وجود کتابهای بسیار ارزشمند در حوزه سینما تئاتر وموسیقی ودفاع مقدس در این مجموعه خبرداد و اظهار داشت: کتابهایی که چاپ آنها متوقف شده است بصورت نسخه pdfدرمجموعه موجود است.

مدیر حوزه هنری بیجار اعلام کرد: اهتمام هرچه بیشتر در ایجاد زیر ساختهای فرهنگی در شهرستان را دارد و سعی بردمیدن جانی دوباره در مردم و فضای شهر را دارد.

زنجانی به تفاهم نامه ایی که باسازمان آموزش وپرورش به امضارسیده اشاره نمود و افزود: طی تفاهم نامه ایی محل تالار شهید رجایی از آموزش وپرورش تحویل گرفته شد ونسبت به تجهیز وتعمیر وساختن مجدد آن مکان بعنوان سینما جوان در شهرستان بیجار مشغول ارائه فعالیتیم وامید است در آینده ای نزدیک سینما افتتاح گردد.

وی با اشاره به تجهیز وتعمیر این مکان گفت: تابحال حوزه هنری نسبت به تهیه و تامین پرده دیجیتال سینما، تقویت صوت، تجهیز موتورخانه و ساخت سن استاندارد اقدام نموده که هزینه ایی بالغ برنیم میلیارد رادرپی داشته کهتمامی این هزینه از محل حوزه هنری تهران تامین گردیده است.

وی گفت: با شروع بکار سینما سه موقعیت شغلی در شهرستان ایجاد و خواهد شد که امید است با استقبال مردم افزایش یابد.
زنجانی افزود: محلی که به عنوان سینما در حال تجهیز می باشد امکان استفاده و دارای ظرفیت بعنوان سالن چند منظوره و محلی برای نمایش فیلم واجرای کنسرت وتئاتر واجتماعات را دارد

خروج از نسخه موبایل