بینه‌ر

فیلم کوتاه «ذبح» آماده نمایش شد

به گزارش بینەر، آکو زندکریمی و سامان حسین پور از فیلمسازان کردستانی نخستین فیلم مشترک خود را تولید کردند.

این فیلم که با حمایت و مشارکت انجمن سینمای جوانان سنندج و حوزه هنری کردستان تولید شده است داستان خانواده‌ای را روایت می کند که برای گذران یک زمستان سرد در روستایشان تصمیم می‌گیرند تنها گاو خود را بفروشند، اما فریاد پسر خانواده گاو را فراری می‌دهد.

این فیلم کوتاه سیزده دقیقه‌ای که در اورامانات و روستاهای پایگلان و گواز فیلمبرداری شده است، به تازگی مراحل فنی خود را به اتمام رسانده و برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی و ملی آماده نمایش شده است.

در فیلم کوتاه «ذبح»، فریدون حامدی، شب بو سلیمانی، محمد قبادی، غفار خالدی، شفیع امینی و سامان عبودی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین عوامل این فیلم کوتاه داستانی عبارتند از: آکو زندکریمی و سامان حسین پور (فیلمنامه و کارگردان)، حامد بقائیان (مدیر تصویربرداری)، نوید زارع و آرمان صیدی (دستیاران تصویربرداری)، محمد توریوریان (صدابردار)، مبین قادری (دستیار صدابردار)، توفیق امانی (تدوین)، علیرضا هدایی (تصحیح رنگ و نور)، حسین قورچیان (طراحی و ترکیب صدا)، ایوب شیخ احمدی (طراحی و اجرا صحنه و گریم و لباس)، امین سنجر بیگی (دستیار)، اشکان ساعد پناه (دستیار کارگردان و برنامه ریز – گرافیست)، ساجد حق شناس (عکاس)، آرمین پور محمد (مدیر تولید)، سامان عبودی (مدیر تدارکات)، رزگار محمدی و پیام کریمی (دستیاران)، آکو زندکریمی و سامان حسین پور (تهیه کننده).

این دو فیلمساز کورد بیش از ده سال سابقه فعالیت سینمایی دارند و هرکدام به طور مستقل ٥ فیلم کوتاه داستانی را نوشته و کارگردانی کرده‌اند.

خروج از نسخه موبایل