بینه‌ر

رتبه سوم مستندساز مهابادی در جشنواره ملی «ایران ساخت»

به گزارش بینەر بە نقل از كردپرس، اکبر قبادی روز چهارشنبه (٢٢ ديماه) ضمن اعلام این خبر افزود: علی قادری از همکاران سیمای مرکز مهاباد در نخستین جشنواره «ایران ساخت» با مستند تلویزیونی «آفراندن» با کسب رتبه سوم در بخش فیلم مستند و در سطح حرفه ای موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه و حمایت از تولید اثر در آینده شد. 
وی ادامه داد: «آفراندن» عنوان مستندی تلویزیونی است که به مدت ٢١ دقیقه با موضوع شعار سال (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) به تهیه کنندگی و کارگردانی علی قادری در سیمای مرکز مهاباد تهیه شده است. 
قبادی گفت: این مستند نحوه فعالیت اقتصادی جوانی خلاق و مبتکر به نام سوران پیامی را که تولید کننده ترازوی دیجیتالی است به تصویر می کشد. پیامی در سال ١٣٩٥ به عنوان یکی از چهره ای ماندگار ایران در بخش صنعت، تجارت و معدن کشورمان شناخته شد. 
وی افزود:تصویربرداری و نورپردازی مستند «آفراندن» را کمال ریزه ای و شیرکو حسن نژاد و تدوین آن را علی قادری و حسین گرمسیری انجام داده و خالد عظیمی نیز دستیار تصویر و نور مستند است.
مدیر روابط عمومی صدا و سیما در پایان گفت: اولین جشنواره ملی فرهنگی، هنری «ایران ساخت» با حضور معاون اول و معاون علمی فناوری رئیس جمهور از ١٦ تا ١٨ دی‌ماه با شعار «فناوری ایرانی = کسب و کار ایرانی» با هدف جریان‌سازی در حمایت از تولید ساخت داخل و دانش بنیان در بخش‌های ادبیات، رسانه‌های شنیداری، دیداری، دیجیتال و هنرهای در تهران برگزار شد.

خروج از نسخه موبایل