بینه‌ر

آثار نقاشی «حسام جاویدنیا» در گالری سوره سنندج به نمایش گذاشته شد

به گزارش بینەر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کردستان؛ وریا هاشمی مسئول واحد تجسمی حوزه هنری ضمن اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه تعداد ۲۰ اثر نقاشی در اندازه های مختلف حاصل تلاش این هنرمند توانمند سنندجی با موضوع سبک آوسترا به معرض نمایش علاقه مندان گذاشته می شود.

وی افزود: تکنیک آثار ارائه شده در این نمایشگاه ترکیب مواد و برروی بوم به مدت ه روز در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج به معرض نمایش علاقه مندان قرار گذاشته شد.

حسام جاویدنیا متولد ۱۳۶۳ سنندج کارشناس ارشد باستان شناسی و دارای دان ۱ جودو از سال ۱۳۸۰ نقاشی را شروع و زیر نظر اساتید همچون استاد فردین صادق ایوبی در محل حوزه هنری در زمینه طراحی و نقاشی به فعالیت پرداخته اند و در سال ۸۳ به عنوان هنرجوی برتر حوزه هنری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی تاکنون در زمینه طراحی دو نمایشگاه انفرادی در اردبیل ۱۳۸۶ و در مازندران ۱۳۹۱ برپا نموده است و این نمایشگاه اولین نمایشگاه انفرادی نقاشی این هنرمند محسوب می گردد.

جاویدنیا همچنین مسئول کانون فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۳۸۶، طراح مجله ی علمی، فرهنگی، اجتماعی طلوع در سال ۱۳۸۵در دانشگاه محقق اردبیلی، «طراح طراح کتاب شعر» ماه در محاق دکتر شفیعی، مدرس آموزش طراحی در موسسه فرهنگی هنری خیال عاشقانه پائیز کردستان و مدرس آموزش طراحی در دانشگاه محقق اردبیلی را در کارنامه دارد.

این نمایشگاه سه شنبه ۲۰ شهریور ساعت ۱۶ افتتاح و در ایام برگزاری همه روز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و بعد از ظهر ۱۶ الی ۲۰ آماده بازدید علاقه مندان می باشد.

خروج از نسخه موبایل