بینه‌ر

«هیس! پسرها گریه نمی‌کنند» در راه جشنواره سی و ششم فیلم فجر

به گزارش بینەر به نقل از بانی فیلم، «هیس! پسرها گریه نمی کنند» عنوان جدیدترین فیلم پوران درخشنده است که این کارگردان قصد دارد آن را برای حضور در جشنواره سی و ششم فیلم فجر آماده نمایش کند.
این کارگردان که نگارش متن های این فیلم را به پایان رسانده، چندی پیش نیز درخواست پروانه ساخت خود را به وزارت ارشاد ارائه کرد.
موضوع فیلم جدید درخشنده در ادامه ساخته پیشین و البته موفق او (هیس! دخترها فریاد نمی زنند) به یک مسئله اجتماعی و البته ملتهب می پردازد. وی این بار قصد دارد در «هیس! پسرها گریه نمی کنند» به مشکلات اجتماعی پسرها بپردازد.
«هیس! دخترها فریاد نمی زنند» در جشنواره سی و یکم فیلم فجر به عنوان فیلم برگزیده تماشاگران برگزیده شد.
این کارگردان مذاکره اولیه با برخی از عوامل پشت دوربین فیلم جدید خود را انجام داده ولی هنوز هیچکدام به مرحله قرارداد نرسیده است.
فیلمبرداری «هیس! پسرها گریه نمی کنند» به طور کامل در تهران انجام می شود.
درخشنده این روزها فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» را با بازی فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت دوست، رسول نجفیان، نفیسه روشن، آزیتا حاجیان، حسام نواب صفوی، فرشید زارعی‌فرد، ابوالفضل میری و لاله مرزبان روی پرده سینماهای کشور دارد. فیلمی که به تازگی وارد باشگاه میلیاردی ها شده است.
«خواب های دنباله دار»، «بچه های ابدی»، «رویای خیس» و «شمعی در باد» دیگر عناوین سینمایی چند سال اخیر این کارگردان محسوب می شود.

خروج از نسخه موبایل