بینه‌ر

استعفای فریدون حامدی از هیئت رئیسه ی انجمن هنرهای نمایشی کردستان

به گزارش بینه‌ر، منشی و سخنگوی انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان با انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی از سمت خود استعفا داد. فریدون حامدی که در انتخاباتی که کمتر از یکسال گذشته برگزار شد، به عنوان اعضای هیئت رییسه انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان ، منشی و سخنگوی این انجمن انتخاب شد در این مدت برای ایجاد تعامل بین هنرمندان و مسئولین تلاش هایی نمود اما به نظر می رسد ایشان از نتایج این تعاملات ابراز خرسندی ندارد و از این رو کناره گیری از این سمت را انتخاب کرد.

متن منتشر شده به شرح زیر است:

به نام آفریدگار هنر  و زیبایی
هنرمندان، بزرگواران و فرهیختگان فعال در عرصه¬ی هنرهای نمایشی استان کردستان
خدای بزرگ را شاکرم که فرصتی فراهم آمد تا بتوانم در آستانه¬ی سال نو و تازه شدن جانها و دل ها، به قصورات و کم کاری هایی که غالباً ناخواسته در زمان ۱۱ ماهه¬ی مسئولیتم بعنوان منتخب شما در هیأت رئیسه¬ی انجمن نمایش استان داشته ام، اعتراف و عاجزانه از یکایک شما عزیزان حلالیت بطلبم.
شما هنرمندانی بسا بی ادعا و لایق تکریم و احترامید که به شریف ترین و ارزشمندترین هنرها آراسته اید. بدون اطاله¬ی کلام از طریق این نوشته از تمامی هنرمندانی که با رأی خود به این حقیر امید بسته بودند پوزش خواسته و بر این باورم بایستی استعفای خود را به پیشگاه آن عزیزان تقدیم کنم.
دوستان، همکاران، همفکران، نازنینان! فضای تئاتر استان سرشار از تنگ نظری، دلسری و بی احترامی است.
در جو موجود با این نگرش که مسئولین به هنرمند و مجموعه¬ی تئاتر استان می نگرند، امیدی به بهبود نیست پس بهتر آنکه اگر درتغییر این جریان نمی توانم تأثیری داشته باشم، به حرمت هنر مقدس تئاتر، کناره گرفته و جزو مسئولین و تصمیم گیران نباشم.
من رسالتم را سالهاست با تمام وجود و بدون دلسردی بر صحنه های تئاتر استان فریاد زده ام و همچنان خواهم زد…
سخن زیاد است و در این نوشته نمیگنجد. امید که در مجمعی هنری فرصتی برای بیان دردها و کاستی ها و بی حرمتی ها فراهم شود…
در پایان شرط انصاف خواهد بود که سوزنی نیز بر خود زنیم
 اعتراف میکنم جمله ای که این شرایط را بهتر وصف میکند اینست: از ماست که بر ماست.
فریدون حامدی ۲۵/۱۲/۹۵

 

 در صورت پذیرفته شدن استعفای ایشان با توجه به اینکه انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی طبق آئین نامه نفرات علی البدل و ذخیره ندارد ، سرنوشت این جایگاه نامعلوم خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل