بینه‌ر

فیلم کوتاه هەڵە (اشتباه) به جشنواره شبدیز راه پیدا کرد

به گزارش بینەر، رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: فیلم کوتاه هەڵە (اشتباه) از فیلمساز مهابادی به پنجاه و هفتمین جشنواره فیلم و عکس شبدیز در کرمانشاه راه پیدا کرد.

رحیم بایزیدی اظهار کرد: فیلم کوتاه مستند هەڵە (اشتباه) به نویسندگی و کارگردانی گلچین دنیادیده بیان کننده حمایت جوان روستایی از درختی است که این درخت یادآور خاطرات زندگی اوست؛ این جوان پس از مدتی دوری از روستا، درخت مورد بی ملایمتی و تخریب واقع می‌گردد.

بایزیدی گفت: از ٢٣٤٩ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره هیئت انتخاب بخش فیلم پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه «شبدیز» متشکل از شهرام مکری، کاوه مظاهری، مسعود امینی‌تیرانی، سعید نجاتی و اعظم نجفیان ۵۱ فیلم را در بخش داستانی، ۱۴ فیلم را در بخش مستند، ۱۰ فیلم را در بخش پویانمایی و ۸ فیلم را در بخش تجربی، شایسته رقابت در جشنواره دانستند.

پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «شبدیز» ۲۲ تا ۲۵ شهریور ماه سال‌جاری با حضور استان‌های کرمانشاه، البرز، قزوین، گیلان، زنجان، همدان، کردستان، ایلام، اردبیل، آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل