بینه‌ر

بیش از ٥ هزار دانش آموز از نمایش ریوی فیله باز دیدن کردند

به گزارش بینەر نمایش «ڕێوی فێڵەباز» به کارگردانی فرهاد ایرانپناه که از تاریخ ٦ اردیبهشت در تالار وحدت این شهر هر روز با ٤ سانس میزبان دانش آموزان و کودکان مهابادی بود، روز ۱۳ اردیبهشت به کار خود پایان داد.

این نمایش در حالی دومین مرحله ی اجرای عمومی خود را پشت سر گذاشت که در این مرحله بیش از پنج هزار دانش آموز و کودک مهابادی از آن دیدن کردند.

در این نمایش موزیکال که به سرپرستی مناف ایران پناه تهیه شده بود، مسعود شريفی، كوهستان عبداللهی، سروه خوله، كوشا پيرمندی، زادمهر لاوی، سنار احمدپور، پريا پسوه ای، فروزان امينی، ديلان قهرمان پور، نارين فرجی، آزاد آذرنيا، آريا احمدی، فرزاد جوانمردی، فريبا جوانمردی و شيوا قادری نقش آفرینی کردند. همچنین صداپیشگان پیشکسوت مهابادی مانند رحیم نقده، هوشنگ جعفر نژاد، فرهاد ايران پناه، شهرام ميكائيلی ،محمد يوسف زاده، فاطمه ليلی، كبري هنرزاد، كوهستان عبداللهی و … صداپیشگی این نمایش را برعهده داشتند.

لازم به ذکر است برخی از ارگان های مهاباد مانند شورای شهر، شهرداری، روابط عمومی شهرداری و شورای شهر، آموزش و پرورش، فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در مهیا شدن شرایط اجرای این نمایش همکاری شایان تقدیری داشتند.

خروج از نسخه موبایل