رفتن به بالا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


    مهاباد لطیف
    ١٧(°C)
    وزش باد آرام
    فشار ٢۵.٣۶(in)
    محدوده دید ۶.٠(mi)
    اشعه فرابنفش 0-Low
    رطوبت ٢۵.٣۶(in)
گاه‌شمار تاریخ خورشیدی
مرداد ۱۳۹۷
ش ی د س چ پ ج
« تیر    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

نمایشگاه سالانه «عکس‌های کوچک» با هدف شناسایی استعدادهای جوان عکاسی، فراخوان خود را برای حضور علاقه‌مندان منتشر کرد.

به گزارش بینەر، نمایشگاه سالانه «عکس‌های کوچک» با همکاری سه گالری زرنا (تهران)، سیتی‌سنتر (اصفهان) و هومهر (کرمان) و با هدف شناسایی استعدادهای جوان در حوزه عکاسی ایران و معرفی به دنیای حرفه‌ای برای عموم علاقه‌مندان به این شاخه هنری فراخوانی منتشر کرد.

این نمایشگاه برای نخستین‌بار به صورت همزمان در سه نقطه از ایران و با چهار موضوع گشایش می‌یابد.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی استعدادهای جوان در حوزه عکاسی ایران و معرفی آنها به دنیای حرفه‌ای این هنر تصویری و همچنین فراهم‌ کردن بستری مناسب برای برپایی نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های مشترک هنری در داخل کشور اعلام شده است. در پایان این نمایشگاه، به نفرات برتر هر بخش و سه ارائه خاص و متفاوت، با رای داوران جوایز ویژه و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

موضوعات عکاسی برای شرکت در این نمایشگاه عبارتند از: انسان، طبیعت، نوستالژی، معماری.

 

شرایط شرکت در نمایشگاه

  • بزرگترین ضلع هر اثر با احتساب قاب و پاسپارتو ۳۰ سانتی‌متر
  • هزینه ورودی برای شرکت در نمایشگاه مبلغ ۹۰٫۰۰۰ تومان
  • از هر هنرمند در انتخاب نهایی توسط داوران ۳ اثر برای راه‌یابی به این رویداد انتخاب می‌شود.
  • آثار باید پیش از قاب، پشت‌نویسی شده و حاوی این اطلاعات باشند: نام هنرمند / نام اثر/ نام مجموعه در صورت وجود/ تاریخ خلق اثر/ اندازه اثر/ ذکر شماره ادیشن (۷ عدد برای هر اثر) / امضای هنرمند.

 

نحوه ارسال آثار

علاقه‌مندان برای نحوه ارسال تصویر آثار خود می‌توانند از راه‌های ارتباطی زیر اقدام بفرمایند:

  • ایمیل نمایشگاه: top.exhibition1@gmail.com
  • تلگرام نمایشگاه: topexhibition1
  • کانال تلگرامی نمایشگاه: topexhibitionone
  • جهت کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به نشانی دبیرخانه واقع در اصفهان، خیابان وحید، خیابان باغ دریاچه، جنب مجتمع رویال سفید، آکادمی هنرهای تجسمی هونام مراجعه کرده یا با شماره‌های ۰۹۳۹۶۸۲۹۲۲۳ ـ ۰۹۳۸۲۹۶۸۳۴۵ ـ ۰۳۱۳۷۸۶۹۱۹۲ تماس بگیرند.

 

آخرین مهلت ارسال آثار به نمایشگاه، یکم مرداد و تاریخ برگزاری ۲۰ مرداد سال جاری است. همچنین اختتامیه و اعلام اسامی برگزیدگان در تاریخ ۲۵ مرداد خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات

یادداشت ویژه

نگاهی به جشنواره نمایشنامه خوانی مهاباد

هیاهوی بسیار برای … ؟

چند روزی از پایان جشنواره نمایشنامه خوانی مهاباد که اولین دوره ی خود را طی کرد نمی گذرد. اکنون شاید بهترین زمان برای نقد و بررسی رویکرد این جشنواره باشد. گرچه این انتقادها از همان زمان علنی شدن بحث جشنواره قابل طرح بود، اما به جهت حمایت از برگزاری و جلوگیری از شائبه های مختلف، این نقد به بعد از برگزاری موکول شد تا پیش داوری اشتباهی صورت نگرفته باشد. اولین موضوع قابل بحث عنوان جشنواره است که از دو عبارت متفاوت اما با زمینه ی مشابه برخوردار است. نمایشنامه خوانی یا اجرا خوانی؟ آنچه که مدت ها در ایران با عنوان نمایشنامه خوانی شناخته می شد، بیشتر دلالت بر خوانش نمایشنامه توسط چند بازیگر(و گاه یک بازیگر) نشسته بر صندلی و با متن در دست بود. کم کم این شکل نشستن صرف، تغییراتی پیدا کرد و بازیگران به صورت ایستاده و یا به اشکال مختلف و با بهره گیری از دکور بسیار ساده، نور و صدا (در حد محدود) به خوانش نمایشنامه پرداختند و به نوعی اجراخوانی قلمداد شد. در واقع اجراخوانی ما به ازای script-in-hand performance مورد استفاده قرار گرفت. تقریبا تعریف دقیق و مشخصی از شکل و تاریخچه ی نمایشنامه خوانی نمی توان یافت و تعاریف و توضیحات متفاوتی برای آن ارائه شده است. با این حال دو نکته ی اساسی وجه مشترک همه ی این تعاریف است. نمایشنامه خوانی برای خوانش اثر نو و اجرا نشده ی نویسنده توسط نویسنده و یا بازیگران شکل گرفته است که این امر نیز برای دو مقصود صورت می گیرد. یا نویسنده در حال معرفی نمایشنامه ی خود به کارگردانان و کمپانی های تولید تئاتر است، یا نویسنده قصد دارد با خوانش آن با بازخورد مخاطب آشنا شده و نمایشنامه اش را براساس این بازخورد بازنویسی نماید. حالت کلی دوم مربوط به خوانش نمایشنامه های یک نویسنده به صورت رپرتواری است. به این معنا که مثلا مجموعه ای از آثار شکسپیر توسط گروههای مختلف به منظور بررسی آن آثار در زمانی مشخص خوانده می شود. در هر دو حالت کلی ، جنبه ی ادبیات نمایشی بر جنبه ی اجرایی غالب است. با این حال این غلبه ی ادبیاتی معمولا در شکل اول که بیشتر به منظور معرفی اثر صورت می گیرد، نمود بیشتری دارد و می توان آن را نمایشنامه خوانی در نظر گرفت. در شکل دوم که جنبه ی آموزشی و یا پژوهشی آن بیشتر مور توجه است و در بسیاری از مدارس تئاتری جهان با استفاده از همین شیوه ی در یک فصل مشخص آثاری از نویسنده ای مشخص مورد خوانش قرار می گیرد، می توان به شاخصه های اجراخوانی (یا نمایش با متن در دست) نزدیک شد تا جنبه هایی اجرایی نمایشنامه نیز مورد توجه قرار گیرد. طبیعتا هیچ کدام از این روش ها یک قانون غیرقابل تغییر نیست و تداخل آن در یک دیگر امکان پذیر است. اما معمولا برای بررسی پدیدهای علوم انسانی می بایست یک عرف و تعریف مشخص را برای جلوگیری از پراکندگی بحث ...
css.php